środa, 29 maja 2013

Polecam - Konferencja o dzieciach dwujęzycznych: program

Dzisiaj przypominam o mającej się odbyć 21 czerwca konferencji naukowej na temat dzieci dwujęzycznych w Paryżu:
Pisałam już o niej w TYM POŚCIE

Wiem, że jest Was niemało - mieszkających w stolicy i okolicach oraz zainteresowanych tematem dwujęzyczności. Na razie wiem że Mama w Paryżu chce się tam wybrać z koleżanką :-) Czy ktoś jescze do nas dołączy? Ja na pewno będę w konferencji uczestniczyć i mam nadzieję na miłe z Wami spotkania!

Poniżej zamieszczam szczegółówy program. Oraz ważną informację odnośnie zapisów, o którą Mamo w Paryżu pytałaś.
Udało mi się skontaktować z organizatorami i dobra nowina: Aby uczestniczyć w konferencji nie trzeba się ani wcześniej zapisywać, ani za nią płacić. WSTĘP WOLNY - zjawisko raczej arcyrzadkie w tego typu imprezach. A więc korzystajmy!

I jeszcze kilka słów o tego typu spotkaniach: W tych dniach w Krakowie odbyły się dwie bardzo dobre konferencje dotyczące dwujęzyczności. Niestety ani ja, ani Ela, nie mogłyśmy się na nich zjawić. Czy ktoś tam był i czy ma ochotę podzielić się z nami swoimi wrażeniami?

Program:
(największy, jaki udało mi się zamieśić, jeżeli macie trudności z odczytaniem, oto program do pobrania)

4 komentarze:

  1. Ja już zapisałam w kalendarzu, i mam ogromna nadzieje ze uda mi sie urwać z pracy na cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Barbara Wnuk29 maja 2013 21:50

    To na pewno będzie bardzo ciekawa i pożyteczna dla mam dzieci dwujęzycznych konferencja.Sama bym poszła, chociaż jestem tylko babcią :), no i nie mieszkam w Paryżu, tylko w Łodzi.A szkoda, ale może będą jakieś materiały do wglądu, to córka mi udostępni.Pozdrawiam Pani Faustyno serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Basiu, milo byloby Pania wsrod nas zobaczyc! To wspaniale, ze bedac babcia, tak sie Pani interesuje zagadnieniem. Postaramy sie przemycic najwazniejsze informacje. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń